wtorek, 30 czerwca 2015

W 80 dni do wakacji - dzień 33

Dzień 31 i 32 wyzwania przypadł na weekend poprzedzający zmiany. Nie muszę Wam chyba mówić, że były to dni pod tytułem - Pożegnanie z glutenem :D Był grill, alkohol, pizza - wszystko na co miałam ochotę - w rozsądnych ilościach. Ale teraz zaczynamy nowy tydzień i nowy etap wyzwania. Zapraszam!

Poniżej podsumowanie dnia 33 wyzwania W 80 dni do wakacji, po modyfikacji -> link

Posiłki:



Trening: Fitness Blender



Podsumowanie: dzień dziwny, bo już po niecałej godzinie od  śniadania czułam głód, na szczęście w miedzy czasie gdzieś minął. Po kolacji również, w okolicach 22 trochę mnie ssało ale wypiłam wodę niegazowaną i jakoś udało mi się wytrwać do rana bez jedzenia. Generalnie nastrój w porządku. Po treningu ból w każdym miejscu na ciele tak wiec czuję że żyję :)

Uff pierwszy dzień za mną!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz