piątek, 26 czerwca 2015

Szykują się zmiany!


Jak wiecie, prawie 30 dni temu zaczęłam walkę o lepszy wygląd i samopoczucie. Aby zwiększyć swoją motywację i podzielić się z Wami pomysłami na posiłki oraz treningi powstał cykl postów W 80 dni do wakacji. Po 29 dniach forma jest coraz lepsza, skóra coraz bardziej napięta i samopoczucie dobre ale niestety nie widzę zbyt dużych efektów jeśli chodzi o utratę kilogramów a przede wszystkim centymetrów. Szczególnie ciężko mi w to uwierzyć ze względu na zeszłoroczne efekty po takiej kuracji. Ale zamiast się poddawać lub dalej brnąć drogą, z której nie do końca jestem zadowolona  postanowiłam skonsultować się z osobą, która w tej dziedzinie ma odpowiednie doświadczenie. I tak od kilku dni trwa moja współpraca z Karoliną Gołaś, która jest doradcą żywieniowym. Jak na razie są to przygotowania do opracowania poprawnego planu posiłków oraz szeregu dodatkowych porad odnośnie treningów, suplementów i potrzebnych badań. Już w najbliższych dniach dostanę materiały i będę mogła przystąpić do zmian.  Co ciekawe, będę mogła niektórymi z nich się z Wami dzielić, więc cykl postów W 80 dni do wakacji nie zniknie z bloga.  Ale szczegóły wkrótce :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz