czwartek, 4 czerwca 2015

W 80 dni wakacji - dzień 8

Zakwasy wszędzie, niechęć do zdrowego jedzenia, senność, zmęczenie i rozdrażnienie – tak krótko mogłabym podsumować dzień 8 wyzwania W 80 dni do wakacji

Na początek tradycyjnie szklanka wody niegazowanej z imbirem i świeżo wyciśniętym sokiem z połowy cytryny a do tego, na przekąskę mała kromka pełnoziarnistego pieczywa z łyżeczka miodu rzepakowego.

Śniadanie (400-480 kcal) : powtórka z wczorajszej owsianki z jogurtem, tak mi zasmakowała. Przypominam przepis: 30 gram płatków owsianych, 4 łyżki jogurtu greckiego, pół pomarańcza, pół banana, 2 łyżki mieszanki owoców mrożonych z Lidla. Owsiankę przygotowujemy wieczorem na rano. Wymieszałam płatki z jogurtem, na wierzch ułożyłam pokrojone owoce.

Przerwa na kawę (ok. 100 kcal): kawa z odrobiną mleka, dwa ciastka Digestive

Drugie śniadanie (240-320 kcal): dwie kromki pełnoziarnistego pieczywa z wędzoną makrelą (1,5 łyżki ryby).

Lunch (160-240 kcal): sałatka nicejska – tuńczyk, jajko, sałata, warzywa, łyżka octu balsamicznego. 

Obiad (480-560 kcal): szklanka makaronu z pełnoziarnistej mąki durum z krewetkami, czosnkiem, natka pietruszki i parmezanem (przepis).


Dodatki: woda, melisa, herbata ziołowa z bratka i pokrzywy. 




Dzisiejszy trening: Tutaj nowość moi drodzy - ćwiczenia z Natalią Gacką. Już od jakiegoś czasu obserwowałam jej posty motywacyjne aż w końcu postanowiłam spróbować z nią trenować. Jeśli jeszcze o niej nie słyszeliście to zapraszam na jej stronę internetową (link) a przede wszystkim na filmiki z ćwiczeniami na YouTube. Poniżej linki do treningów, które zaliczyłam dzisiaj. Są naprawdę rewelacyjne, można się ostro przy nich spocić! Naprawdę polecam ćwiczenia z Natalią! Są wyczerpujące ale czuję się po nich fantastycznie ;)



Podsumowanie: poza gorszym samopoczuciem, które udało mi się poprawić ćwiczeniami wszystko idzie zgodnie z planem. Kalorie się zgadzają, treningi również. Mimo zakwasów i chwilowego spadku samopoczucia, cieszę się z faktu, że udaje mi się trzymać zasad wyzwania. Teraz tylko czekam na efekty :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz