środa, 22 lipca 2015

W 80 dni do wakacji - dzień 54

Poniedziałek czyli 54 dzień wyzwania.

W weekend trochę odpuściłam, ale dzisiaj znowu pełna mobilizacja. Niedziela wieczór upłynęła na przygotowaniu pojemników, dzięki czemu będę trzymała się planu. Ale nie myślcie sobie, nie będzie nudno i niesmacznie – zresztą chyba już to wiecie! W wczoraj upiekłam chleb bananowy (przypominam przepis -> link), który będzie w najbliższych dniach dodatkiem do przekąsek. Co więcej? Zapraszam na podsumowanie.

Posiłki:


Trening: Jeśli lubicie porządnie spocić tyłki to zdecydowanie polecam Fitness Blender. U mnie dzisiaj trening cardio i siłowy. Zapraszam na filmik.




Podsumowanie: Dzień bardzo udany – zarówno posiłki jak i trening na wysokim poziomie. Mam nadzieję, że Karolina poprze moje zdanie:) Samopoczucie coraz lepsze, spodnie coraz luźniejsze.

A ja zapraszam na kolejne podsumowanie już jutro!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz