poniedziałek, 6 lipca 2015

W 80 dni do wakacji - dzień 37

Piątek – 37 dzień wyzwania. Przypominam, że nastąpiły zmiany od oryginalnego planu – więcej informacji znajdziecie tutaj -> link
Dzisiejszy dzień był bardzo intensywny, tym bardziej byłam zaskoczona, że nie czułam głodu! Natomiast z natłoku zadań, brakuje zdjęcia ze śniadania, ale nie różniło się ono bardzo od poprzednich dni. Jajka i warzywa – to mój stały zestaw.
Posiłki:

Trening:
Dzisiaj siłownia i maszyny! Krótka rozgrzewka, 6 ćwiczeń na nogi – po 3 serie, 12 powtórzeń na każdą stronę. Trening zakończony 20 minutami na orbitreku.

Podsumowanie: Dzień udany pod względem treningu, posiłków i samopoczucia. Nie czułam głodu, mam naprawdę sporo energii i nie mogę się doczekać pierwszych pomiarów!

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz