sobota, 4 lipca 2015

W 80 dni do wakacji - dzień 36

Kolejny czyli 36 dzień wyzwania za mną. 

Jak widzicie trochę ostatnio mam problem z regularnością postów z podsumowaniem dnia i zdecydowanie obwiniam za to nowa dietę ;) A to dlatego, że jak na razie ogarnięcie tego wszystkiego zajmuje mi sporo czasu! Czy to wada? No na pewno ale nie widzę też w tym nic dziwnego. W końcu to inna kompozycja i przygotowanie posiłków, inne produkty, których trzeba się nauczyć plus dochodzi gotowanie dla dwóch osób częściowo różnych potraw. Ale nie narzekam, jeśli ma to przynieść oczekiwane rezultaty to działam! Poza tym, za kilka dni będzie dużo łatwiej, bo więcej rzeczy będę robiła już automatycznie zamiast ciągle sprawdzać w notatkach :)

Po tym wstępie zapraszam na podsumowanie dnia.

Posiłki:


Trening: Fitness Blender  



Podsumowanie: Z mojej perspektywy dzień udany jeśli chodzi o posiłki i trening – zobaczymy co Karolina na to powie ;) Nie byłam głodna, mam sporo energii i dobre samopoczucie.
Oby tak dalej!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz