wtorek, 7 lipca 2015

W 80 dni do wakacji - dzień 40, czyli koniec drugiego etapu!

Kolejny poniedziałek za nami! To był 40 dzień wyzwania, czyli mamy półmetek....jutro pomiary! Co prawda to dopiero pierwszy tydzień odkąd zmieniły się zasady mojego odżywiania, ale umowa to umowa więc centymetr już czeka :)

A tak było dzisiaj.

Posiłki:

Trening: Dzisiaj wycisk z FitnessBlender, 3 zestawy ćwiczeń ABS.





Podsumowanie: Dzisiaj Karolina przedstawiła mi kolejne komentarze do poszczególnych posiłków i okazuje się, że jestem całkiem pojętna i w miarę dobrze idzie mi stosowanie się do planu. Drobne potyczki są ale ogólnie wdrażam się szybko i oby też takie były efekty ;) Samopoczucie mam bardzo dobre, sporo energii i wolę walki!

Teraz czas na pomiary...Do jutra!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz