niedziela, 4 stycznia 2015

Witajcie w Nowym Roku!

Sylwester za nami. W Nowy Rok weszliśmy w szampańskich nastrojach i tanecznym krokiem. Teraz czas na postanowienia noworoczne i kolejne etapy w naszym życiu. Po dwóch tygodniach świątecznych wakacji w Polsce wróciliśmy do Londynu gdzie od prawie dwóch lat mieszkamy. Rozstanie z bliskimi było jak zwykle ciężkie ale wiemy też, że będziemy się starać zobaczyć z nimi już wkrótce. Dla mnie ten rok będzie na pewno bardzo ekscytujący gdyż już jutro zaczynam nowa pracę. W praktyce wyglada to tak, że zmiana pracy miała być planem na ten rok ale udało mi się zrealizować go wcześniej :) Nie mogę się doczekać pierwszego dnia ale rownocześnie dopadł mnie stres. Ale na szczęście radość ze zmiany pracy jest ogromna i jestem pewna że to była słuszna decyzja. Już niedługo podzielę się z Wami pierwszymi wrażeniami z różnic jakie panują między pracą w polskiej a brytyjskiej firmie.
Kolejne postanowienie na nowy rok to powrót do regularnych ćwiczeń i zdrowszego odżywiania się. W zeszłym roku udało mi sie zrealizować część  planu (-10 kilo), w tym roku czas na kolejną dziesiątkę ;) Co prawda nie będę miała możliwości ćwiczyć rano jak do tej pory bo pracę będę zaczynała dość wcześnie ale szybciutko zamierzam się przestawić na plan popołudniowy. 
Nieuchronnie zbliża się też moment zmiany kodu więc ten rok zamierzam poświęcić sobie, żeby w jak najlepszej formie i w jak najlepszym nastroju wejść do grona trzydziestoletnich. Trzymajcie kciuki bo zamierzam zrobić wszystko żeby ten rok należał do mnie :)

A Wam wszystkim życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz