sobota, 21 marca 2015

Share Week 2015 - 3 blogi, które skradły mój czas :)


Mimo, że jestem "świeżynką" w blogowym świecie to bardzo spodobał mi się pomysł Andrzeja, autora bloga jestkultura.pl który od kilku lat prowadzi akcję SHARE WEEK. Ma ona na celu pokazanie sobie nawzajem blogów i vlogów, które uważamy za interesujące, wartościowe czy inspirujące. Dzięki temu nie tylko my poznajemy nowe, ciekawe osoby i ich twórczość ale i nasi czytelnicy mają okazję poszerzyć listę swoich ulubionych blogów. Zasady zabawy są takie, że dzielimy się z innymi 3 ulubionymi blogami. To mój pierwszy udział w blogowej inicjatywie i mam nadzieję, nie ostatni:)

I tak o to, moją listę otwiera Joanna i jej blog Dziewczyna Informatyka
Autorka bloga motywuje swoimi przepisami oraz postępami w dążeniu do osiągnięcia wymarzonej sylwetki. I uwierzcie mi - robi to naprawdę skutecznie. Jej przepisy są proste w wykonaniu i bardzo smaczne. A jej postępy w walce o coraz zgrabniejsze ciało - wręcz rewelacyjne. Koniecznie musicie odwiedzić jej bloga i zobaczyć efekty na własne oczy!
Drugi blog, to Nat w Londynie. 
Natalia mieszka od kliku lat w Londynie i opowiada o tym co w nim lubi, co kocha a czego nie znosi. Blog podzielony jest na dwie części: Życie w Londynie, gdzie dzieli się z czytelnikiem informacjami, które mogą pomóc odnaleźć się na początku naszej przygody w tym mieście oraz Atrakcje w Londynie, gdzie w bardzo przyjemny sposób opowiada gdzie warto się wybrać lub co ciekawego zobaczyć. Natalię i jej blog cenię za szczerość wypowiedzi na temat życia w tym wspaniałym mieście, które nie zawsze jest tak kolorowe jak by się wydawało.

...
No i na deser, blog, który nie tylko pęka w szwach od ciekawych artykułów ale jest też przesycony świetnym bo często zjadliwym humorem oraz przemyśleniami godnymi...no właśnie chyba tylko samej Matyldy we własnej osobie. Przy niejednym artykule zatrzymałam się na dłużej, przy wielu zaśmiewam się do łez :) Dziękuję, że jesteś Segritta!

Poza ulubionymi blogami chciałam się z Wami podzielić 3 vlogami, do których również dość często zaglądam i uważam za godne polecenia. Są to Kornela, a bit about her life (przeurocza Kornela i jej stylizacje, recenzje kosmetyków oraz zdjęcia z podróży, Agi's Boutique  (Agnieszka i jej bardzo sympatyczny świat, recenzje kosmetyków, Londyńskie perypetie, życie rodzinne i wiele więcej) oraz KatOsu (Kasia, która dzieli się z nami wszystkim co powinnyśmy wiedzieć o kosmetykach, pielęgnacji i makijażu. Jest vlog jest naprawdę inspirujący). 

I to wszystko ode mnie. Mam nadzieję, że uda Wam się znaleźć na tych blogach i vlogach coś dla siebie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz