poniedziałek, 3 sierpnia 2015

W 80 dni do wakacji - weekend!

Witajcie! Jak Wam minął weekend?

Ja mam za sobą 66 i 67 dzień wyzwania, co oznacza, że kolejne foto podsumowanie poniżej :)

Jako, że w weekend zazwyczaj mam więcej czasu, tym razem wypróbowałam kolejny nowy przepis i tak do pieczonego kurczaka zajadaliśmy się bezglutenową focaccią. Była bardzo smaczna choć nie jest to jeszcze ideał, więc przepis jeszcze muszę dopracować. 
Kurczakowi towarzyszył również sos figowy, na który przepis znajdziecie w moim pierwszym poście :) -> tutaj

Oprócz tego po raz kolejny upiekłam bezglutenowe ciasto, które podbiło nasze żołądki i przepis na blogu pojawi się już niebawem. Poza tym owoce, orzech, jajka czyli dzień jak co dzień :)

W niedzielę zwlekliśmy się na siłownię i zaliczyliśmy bardzo udany trening! 

A teraz zdjęcie i już zaczynamy nowy tydzień!

Do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz